2011年10月26日星期三

喆思又“作死”

                             雖然是幾百塊的手袋,但是畢竟是大牌子出品,都有個防塵袋保護住

正面
                                         這是百麗出品,LV有份入股果個牌子。
                                                                       內籠1
                                                                        內籠2

         都說女人都是貪靚的。俗話說女人的衣柜永遠少件衫,那麼手袋,鞋等更是不可或缺的配件。話說數月前,左太我看中了Mulberry的手袋,但是好貴呀,要HKD12000,如果我“失手”的話,就連個月糧都無左,宜家我休閒在家,更加需要量力而為,量入為出。但是就甘叫我唔買,我又一味心思思,攪盡腦汁搵個替代品。試過在Reebonz搵,淘寶搵,不是顏色唔合心水,就是質量唔知點。淘寶果個仿款都要500幾,真是俾他嚇死。而Reebonz提供的款呢,價錢是比正價便宜了2000多,但是d顏色都好悶(黑色是也);試想一下,在冬天已經成身黑媽媽,仲要背個黑色袋,真是悶到抽筋。點解要搵仿款呢?這有段故的,因為以前我的老友莎莎講過(小妮子畢業於英國倫敦大學statisitical fianance engineering 碩士)不能將所有的錢都投放在衣服鞋襪上,總要留點錢旁身,這給當時睇中了Miu Miu的蝴蝶手袋的我當頭一棒,結局是我買左個仿款,Fiorucci的,MOP1700,仲要是羊皮tim。這句話我記到宜家,念深一層,其實我都是因為個款背起來夠時尚,不會太臃腫才會對它念念不忘者,不如搵個替代品,唔中意就叫它抖抖仲好啦。
      
         果日一個人在澳門中區蕩下蕩下,俾我見到Belle在做promotion,好奇之下入去睇睇(我的購物哲學是唔買都睇下,呵呵)點知見到一個好似的“致敬”款,不過size小了一點,我有Belle的VIP card都要葡幣410幾;不過個袋從價錢、質量各方面都無問題,但是容量同個clutch差不多,如果我要帶相機的話,相信都好逼夾;再加上個sales好hard sell,言語中好似當正我無VIP card 來白撞甘,我就更加唔會落搭(我果日無帶VIP card)。我帶左生睇過個袋,他開頭以為細少少都ok,點知實在太迷你啦,最後唯有放棄啦。
      
       周末返珠海,晚飯後同阿媽、左生去shopping兼散步,俾我見到它wor,原來珠海Belle果邊都有呢個袋,不過貴幾十蚊,顏色做工同澳門睇果個一樣,size大一個碼,裝野方便好多,而且個袋雖然不是真皮的,但是也不會太重,最適合我呢d成日肩膀痛的人啦。我越睇越心郁,在鏡子前面是甘照,相請不如偶遇,就叫左生埋單帶左它返屋企啦。最後埋單RMB467,是貴d,不過size ok,同埋剛好遇上promotion,買手袋有折扣抽獎,抽幾多,就減幾多,最後我抽到RMB68,屬最低折扣,不過都好過無,宜家百物騰貴的時候,已經算ok。
     
       不過之後左生問話我會買咩俾他wor?我就求其應付下他就算,最多我得閒又下廚lor,煮返兩味慰勞下他,塞住他把口,等他無甘多聲氣,呵呵。

没有评论:

发表评论